Jak poradzić sobie z bossami z najnowszego dodatku?

Wciąż macie problem z pokonaniem bossów z najnowszego dodatku i nie macie odpowiednich kart?...

Już niedługo będziemy mogli stanąć twarzą w twarz z Królem Liszem. Co jednak jeśli wciąż mamy problem z bossami występującymi w poprzedzających go skrzydłach? W tym artykule skupimy się na taliach, oraz taktykach, które najlepiej podjąć w walce.


Lord Kościejec

Moc specjalna: “Przywróć twojego bohatera do pełni zdrowia.” (0 many)

Talia

Rozgrywka

Staramy się eliminować przeciwne Bone Spike’i, a jeśli mamy szansę najlepiej będzie je przejąć. Pamiętamy o maksymalnej ilości stronników na naszym stole. Jeśli nie mamy pełny board i wciąż nie możemy pokonać bossa, to warto się zastanowić nad zamianą miniona na silniejszego. Jeśli przejmiemy Bone Spike’a będziemy mieli dodatkowe 15 pkt. obrażeń.


Siewca Śmierci Zaurzykieł

Pasywna moc specjalna: “Możesz otrzymać obrażenia jedynie od broni.”

Talia

Rozgrywka

Boss może otrzymać obrażenia tylko, gdy zaatakujemy go bronią. Stronnicy posłużą nam do niszczenia przeciwnych stronników, aby móc wbijać obrażenia w portret. Boss ma tylko 20 pkt. zdrowia, co tylko ułatwia nam zadanie. Heroic Strike zapewni nam dodatkowe punkty obrażeń przy ataku bronią. Jest to chyba najłatwiejszy z przeciwników w całej przygodzie.


Morowa Pani

Moc specjalna: “Zadawaj obrażenia wszystkim wrogim stronnikom aż zostanie im 1 pkt. zdrowia.” (2 many)

Talia

Rozgrywka

Naszym zadaniem jest leczyć Valithrię, która może atakować tylko, gdy ma pełną ilość zdrowia. Karty Binding Heal oraz Circle of Healing ułatwią nam leczenie sojuszniczego smoka. Pozostałe karty z efektem heal’a nie mają już tak wielkiej mocy jak dwie poprzednie. W związku z tym najlepiej jest ich użyć wraz z naszą mocą specjalną, aby przywrócić Valthirię do pełni zdrowia. Musimy jednak pilnować naszych pozostałych stronników. Co turę ich zdrowie będzie obniżanie do 1 punktu przez Moc specjalną.

R E K L A M A

Krwawa Królowa Lana’thel

Moc specjalna (Kradzież życia): “Zadaj 3 pkt. obrażeń.” (2 many)

Talia

Rozgrywka

W rozgrywce nie ma większych trudności. Każdy powinien sobie poradzić. Co turę musimy dorzucać nowego stronnika. Wszystko przez Lanę’thel, która na początku gry przemienia nas w wampira. Powoduje to również zmianę naszej mocy specjalnej. Musimy jej użyć w każdej turze, nie ważne czy jej celem będzie nasz stronnik, czy przeciwny. Dopóki tego nie zrobimy tura nie będzie mogła zostać zakończona. Moc specjalna jest darmowa, a jej efektem jest dodanie stronnikowi statystyk +2/+2. Nie możemy jednak użyć jej 2 razy na tym samym stronniku.


Profesor Przebrzyd

1 Pasywna moc specjalna: “Twoje Sekrety kosztują (0).”

2 Pasywna moc specjalna: “Twoje Bronie kosztują (1).”

3 Pasywna moc specjalna: “Twoje Karty kosztują (5).”

Talia

Rozgrywka

Początkowo boss otrzymuje pierwszą moc specjalną. W tym momencie musimy przygotować się na dużą ilość zagranych sekretów, a nasz przeciwnik będzie się świecił od nich niczym choinka na Boże Narodzenie. Jeśli posiadamy kartę Eater of Secrets, śmiało możemy wrzucić ją na miejsce jednego ze stronników. W pewnym momencie rozgrywki moc specjalna bossa zmieni się na drugą z listy podanej powyżej. W tym momencie wyposaży broń 3/8 oraz przyzwie stronnika 3/5, który na koniec tury zada 3 pkt. obrażeń naszym stronnikom. To będzie idealny moment na zagranie Ooze’a oraz Shadow Word: Pain. Kontynuujemy następnie rozgrywkę kontrolując stół. Po jakimś czasie boss przyjmie ostatnią formę. Otrzyma trzecią z mocy specjalnych oraz przyzwie Rotface’a, który jeśli otrzyma obrażenia i przeżyje, przyzwie losowego Legendarnego Stronnika. Jeśli będziemy mieli taką opcję, dobrze będzie przejąć nad nim kontrolę. W innym wypadku musimy się go pozbyć za jednym uderzeniem. Potem brama do zwycięstwa powinna stanąć przed nami otworem.


Sindragosa

1 Pasywna moc specjalna: “Przy 20 pkt. zdrowia przemienia wszystkich wrogich stronników w bloki lodu.”

2 Pasywna moc specjalna: “Przy 10 pkt. zdrowia przemienia wszystkich wrogich stronników w bloki lodu.”

3 Moc specjalna: “Zadaj 2 pkt. obrażeń.” (2 many)

Talia

Rozgrywka

Oto ostatni boss przed potyczką z Królem Liszem. Rozpoczynamy rozgrywkę z pięcioma lodowymi blokami, których niczym nie da się zniszczyć. W ręce startowej nie możemy mieć żadnych zaklęć. Wyjątek stanowi Mind Vision. Sindragosa posiada na początku rozgrywki zaklęcie za 1 many, które zadaje nam 3 pkt. obrażeń za każdego spell’a w naszej ręce. Staramy się obić bossa do maksimum 21 pkt. zdrowia. Następnie pozbywamy się naszych stronników ze stółu rozbijając ich o te należące do przeciwnika. Pierwszą barierę musimy przełamać jednym z zaklęć. Najlepszy do tego będzie Mind Blast. Po otrzymaniu obrażeń Sindragosa zamrozi naszych stronników zamieniając ich w lodowe bloki. Jeśli w tym czasie po nasz stół będzie pusty, to liczba miejsc na nasze miniony nie zmniejszy się. Powtarzamy całość jeszcze raz. Kiedy boss zostanie sprowadzony poniżej 10 pkt. zdrowia, poprzedni efekt się nastąpi ponownie, a moc specjalna zostanie zmieniona na trzecią z listy. Pozostaje nam wykończyć wroga i cieszyć się ukończeniem drugiego skrzydła.


Talie zostały znalezione tutaj!

zvr
Twoja reakcja
R E K L A M A
Kategorie
Hearthstone

Mam 17 lat i niedawno rozpocząłem swoją przygodę w MMO24.pl, jestem graczem kochającym wszelkiego rodzaju imprezy związane z e-sportem. Moimi ulubionymi grami są Hearthstone i oczywiście League of Legends. W wolnych chwilach poświęcam się pisaniu artykułów oraz muzyce! :D