Tassadar rework, zmiany w Diablo – nowe przecieki, szczegóły talentów!

Tassadar rework nadchodzi wraz ze zmianami Diablo? Wszystko na to wskazuje, a przede wszystkim przeciek, jaki miał miejsce na Publicznym Serwerze Testowym....

Tassadar rework i zmiany w Diablo – przecieki z plików testowych

Tassadar rework nadchodzi! W plikach PST znaleziono bardzo ciekawe linijki programu, w których są opisane zmiany w Tassadarze i Diablo. Protoss ma wrócić do roli pomocnika-zabójcy-z-tarczą, którego znamy z przed roku (NARESZCIE! KOCHAŁEM GO W TAKIM STANIE!), ale zyska też bardzo ciekawe możliwości chronienia sojuszników. Prawdopodobnie oba style gry będą skuteczne.

Natomiast Diablo otrzyma nowe talenty, które chyba mają podkreślić jego rolę dpsa, jaką pełni od czasów reworka. Nie oszukujmy się, buildy inne niż pod W są bezużyteczne i tak naprawdę mało robią – brakuje im jakiegokolwiek mechanizmu mającego tworzyć presję.

Dlaczego warto zaufać tym informacjom? Bo są sensowne. Blizzard od dawna zapowiadał rework dla Tassadara, który ma tylko jeden build, a z Diablo od dawna są problemy. Poza tym Zeratul już został odnowiony, a na Blizzconie 2016 został poruszony temat reworku Kharazima(który jest na PST) i Artanisa. Czyżby twórcy gry chcieli zaktualizować wszystkich Protossów?

Uwaga: Pierwsza linijka danego punktu to ogólny opis, natomiast druga – szczegółowe działanie! Tłumaczenie jest wolne, a oryginał możecie znaleźć w linku zawartym w tym zdaniu.

Nowe talenty Diablo

  •  DiabloFearfulPresenceTalent=[PH]: Aktywuj, by zmniejszyć otrzymywane obrażenia.

[advert id=”63380"]

  • DiabloSoulEmpowermentTalent=[P[PH]Aktywuj by zyskać moc umiejętności.
    DiabloSoulEmpowermentTalent=[P[PH]Aktywuj, by zyskać 0.25% mocy umiejętności za każdą duszę na [w[wartość]ekund. Wymaga posiadania przynajmniej 50 dusz.

Rework Tassadara

tassadar rework 2

  • TassadarDimensionalShiftPowerShiftTalent=[P[PH]/strong> Zwiększa obrażenia po wygaśnięciu efektu Przesunięcia Międzywymiarowego [E[E]br>TassadarDimensionalShiftPowerShiftTalent=[P[PH]/strong> Kiedy efekt Przesunięcia Międzywymiarowego [E[E]ygasa, Tassadar zyskuje [w[wartość]ocy umiejętności na [w[wartość]ekund.

 

  • TassadarExecutorsControlTalent=[P[PH]/strong> Skraca o połowę czas odnowienia umiejętności bohaterskiej.
    TassadarExecutorsControlTalent=[P[PH]/strong> Skraca czas odnowienia umiejętności bohaterskiej o 50%. Proszę zwrócić uwagę, że zabrakło zwrotu „Aktywuj, by…”, czyli prawdopodobnie efekt talentu jest bierny.

 

  • TassadarMysticPursuitTalent=Regeneration: Kule regeneracji przywracają więcej many.
    TassadarMysticPursuitTalent=Quest: Kule regeneracji przywracają 100% więcej many. Nagroda: Zebranie [w[wartość]ul regeneracji zwiększa zasięg ataków podstawowych Tassadara o [w[wartość]br>TassadarMysticPursuitTalentTokenComplete= Skraca czas odnowienia Wyroczni [D[D]li>

 

  • TassadarOracleTemplarsWillTalent=[P[PH]/strong> Zwiększa regenerację many, kiedy Tassadar jest osłonięty Tarczą Plazmową.
    TassadarOracleTemplarsWillTalent=[P[PH]/strong> Bierna regeneracja many zostaje podwojona, kiedy Tassadar jest osłonięty Tarczą Plazmową [Q[Q]/li>

 

  • TassadarPlasmaShieldGenerator=[P[PH]strong> Aktywuj, by osłonić wszystkich pobliskich sojuszników Tarczą Plazmową [Q[Q]br>TassadarPlasmaShieldGenerator=[P[PH]strong> Aktywuj, by osłonić wszystkich pobliskich sojuszników podstawową wersją Tarczy Plazmowej [Q[Q]Oryginalnie zostało tu użyte słowo Leech, które pojawia się w talencie na 4 poziomie, czyli „Leeching Plasma”, sprawiającym, że ataki podstawowe celu objętego osłoną leczą go za procentową wartość zadanych obrażeń. Prawdopodobnie ten efekt zostanie dodany do podstawowej wersji Q.

 

[a[advert id=”63380"]

 

  • TassadarPlasmaShieldKhalasTouchTalent=[PH][PH]strong>Tarcza Plazmowa [Q] [Q]wygaśnięciu daje premię do prędkości poruszania się i redukcję otrzymywanych obrażeń.
    TassadarPlasmaShieldKhalasTouchTalent=[PH][PH]trong> Kiedy Tarcza Plazmowa [Q] [Q]asa, cel otrzymuje [war[wartość] prędkości poruszania się i [war[wartość]dukcji obrażeń na [war[wartość]und.

 

  • TassadarPlasmaShieldKineticReachTalent=[PH][PH]trong> Znacząco zwiększa czas trwania Tarczy Plazmowej [Q].[Q]>TassadarPlasmaShieldKineticReachTalent= Zwiększa czas odnowienia Tarczy Plazmowej [Q] [Q]war[wartość]und.

 

  • TassadarPsionicStormPsiInfusionTalentToken= Burza Psioniczna [W] [W]ywraca manę za trafienie przeciwnika.
    TassadarPsionicStormPsiInfusionTalentTokenComplete= Burza Psioniczna [W] [W]ywraca manę za trafienie.
    TassadarPsionicStormPsiInfusionTalentToken= Odzyskiwana mana: [war[wartość]x[max]TassadarPsionicStormPsiInfusionTalentTokenComplete=QUEST COMPLETE!: Odzyskiwana mana: [war[wartość]x[max]ększenie zasięgu Burzy Psionicznej [W] [W]0%.

 

  • TassadarPsionicStormPsionicIntensityTalent=[PH][PH]trong> Zwiększa obrażenia Burzy Psionicznej [W] [W]prawia, że umiejętność może być wykorzystana dwukrotnie.
    TassadarPsionicStormPsionicIntensityTalent=[PH][PH]strong>Tassadar może ponownie użyć Burzy Psionicznej [W] [W]ez 3 sekundy po pierwszej aktywacji. Każda kolejna fala obrażeń zadaje [war[wartość]ęcej obrażeń.

 

[adv[advert id=”63380"]

 

  • TassadrMentalAcuityOracleTalentToken= Skraca czas odnowienia Wyroczni [D].TassadrMentalAcuityOracleTalentToken= Zabici bohaterowie: [warto[wartość]o[wartość]cja czasu odnowienia: [warto[wartość]Prawdopodobnie ten talent jest zadaniem.

 

  • TassadrMysticPursuitTalentToken= Skraca czas odnowienia Wyroczni [D].TassadrMysticPursuitTalentToken= Zebrane kule regeneracji: [warto[wartość]o[wartość]
R E K L A M A
Kategorie
Heroes of the Storm

Wariat, kuc, maszyna, akrobata, a po godzinach bloger kochający HotSa. Zajmuję się na MMO24 newsami, zapewniając Wam najciekawsze informacje ze świata gier online. No i

    INNE