AP Hecarim – Teamfight na samo Ulti!


NAJKRÓTSZY(1)

Prawdziwa Trwoga!

Nie zawsze to, co najpopularniejsze jest najlepsze. Zazwyczaj jest po prostu łatwiejsze do zrobienia, a Ap Hecarim jest tego dowodem. Chciałbym wam przedstawić, jak wyglądają zagrania tych nadzwyczajnych 4% graczy Hecarima (właśnie tyle osób buduje go pod moc umiejętności). Będziecie zachwyceni!

Nawałnica Cieni

Koszt: 100 pkt. many

Hecarim przywołuje widmowych jeźdźców i szarżuje, zadając obrażenia magiczne w linii. Po szarży tworzy on falę uderzeniową i sprawia, że pobliscy wrogowie uciekają przerażeni.

Hecarim przywołuje widmowych jeźdźców i rusza do szarży, zadając 150/250/350 (+100% mocy umiejętności) pkt. obrażeń magicznych trafionym wrogom. Po ukończonej szarży tworzy falę uderzeniową i sprawia, że pobliscy przeciwnicy uciekają przed nim przez 1 sek. Sam Hecarim przemieści się po prostu w wybrane miejsce. Jeźdźcy zawsze pokonają pełny dystans.


Jak widzicie ta wspaniała zasięgowa umiejętność cechuje się ogromnym przelicznikiem pod nasze AP, pozwala to nam na zadanie olbrzymich obrażeń całej drużynie przeciwnej, a przerażenie, jakie następuje po wykonaniu szarży sprawi, że nasi wrogowie całkowicie stracą kontrolę nad sytuacją.

Oczywiście Ulti AP Hecarim ‚a to nie jedyny czynnik wpływający na jego bycie „OP”. Możecie się domyślić, jak jego Q świetnie współgra ze „Zmorą Licza”.

AP Hecarim!

W poniższym montażu oprócz „konia” zobaczycie również mniej istotne zagrania innych bohaterów. Myślę, że wam się spodoba.