Skórki z serii Death Sworn dla Zeda, Katariny i Viktora, nowe emotki, zmiany w runach, masowe aktualizacje bohaterów i więcej!

Tradycyjnie nowe skórki pojawiły się na serwerze testowym wraz z pierwszą aktualizacją nowego cyklu! Dodatkowo możemy zobaczyć kolejne masowe modyfikacje bohaterów, zmiany w runach, nowe emotki oraz wiele więcej!...

Nowy cykl wystartował!

Pierwsza aktualizacja cyklu 7.21 trafiła już na serwer testowy! Czym obdarzyła nas tym razem? Mianowicie pojawiły się nowe skórki z serii Death Sworn, nowe emotki, zaktualizowano kilka run, masowo zmodyfikowano bohaterów, dodano nowe ikony oraz wiele więcej!


Nowe skórki

Tradycyjnie nowe skórki pojawiły się na serwerze testowym wraz z pierwszą aktualizacją nowego cyklu!

Death Sworn Katarina

1350 RP

Death Sworn Viktor

1350 RP

Death Sworn Zed

1350 RP


Nowe barwy

5 barw dla skórki Battlecast Urgot pojawiło się na PBE!


Nowe ikony przywoływacza

Na PBE pojawiły się również cztery ikony przywoływacza nawiązujące do serii Death Sworn.

  


Nowe emotki

  • Powiązane z tegorocznym Harrowing

  • Za poziom – 40, 50, 75, 100, 125, 150, i 175
  • Dotyczące nowej waluty

Zmiany w runach

  • Press the Attack – efekt zmieniony na “Zaatakowanie tego samego celu trzykrotnie zada mu X nieuchronnych obrażeń zwiększając jednocześnie obrażenia zadawane mu ze wszelakich źródeł o Y% na 6 sekund.”
  • Coup De Grace – maksymalna liczba stacków wynosi 1
  • Last Resort
    • Efekt aktywuje się na 60% zdrowia zamiast 80%
    • Minimalna wartość bonusu zmniejszona z 5% do 2%
  • Lethal Tempo – czas odnowienia zwiększony do 10 sekund z 6 sekund
  • Overheal – wartość tarczy otrzymywanej z uleczeń sojuszników została zwiększona z 100-300% do 300%
  • Presence of Mind – [Rework] Koszty many są redukowane przez 5 sekund za każdym razem, gdy zyskamy poziom lub zabijemy przeciwnika
  • Demolish
    • Bazowe obrażenia zmniejszone z 375 do 125
    • HP ratio zwiększone z 20% do 30%
    • Czas odnowienia zmniejszony z 60 sekund do 45 sekund
  • Phase Rush – wartość bonusowej prędkości ruchu została zwiększona z 15-40% do 20-50%
  • Nullifying Orb
    • Od teraz czas odnowienia jest naliczany dopiero od momentu nałożenia tarczy
    • AD ratio zostało zmienione z 0.15 całkowitego AD na 0.15 bonusowego AD
    • Bazowa wartość tarczy zwiększona z 30-120 do 40-120

Zmiany w balansie czarów

  • Poziom odblokowania Cleans’a zwiększony z 6 do 9
  • Poziom odblokowania Flasha zmniejszony z 8 do 7
  • Poziom odblokowania Smite’a zmniejszony z 10 do 9
  • Poziom odblokowania Teleporta zwiększony z 6 do 7
  • Poziom odblokowania Clarity zwiększony z 1 do 6
  • Poziom odblokowania Ignite’a zmniejszony z 10 do 9
  • Poziom odblokowania Marka zwiększony z 1 do 6

Zmiany w balansie bohaterów

Aatrox

  • Bazowe AD zwiększone z 60.376 do 68.38
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.384 do 33.38
  • Blood Thirst / Blood Price (W) – obrażenia zwiększone z 45/80/115/150/185 do 50/85/120/155/190
  • Blades of Torment (E) – obrażenia zwiększone z 70/110/150/190/230 do 75/115/155/195/235

Ahri

  • Wzrost zdrowia zwiększony z 80 do 92
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 514.4 do 526.4

Akali

  • Bazowy pancerz zwiększony z 26.38 do 31.38
  • Wzrost zdrowia zwiększony z 85 do 90
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 587.8 do 592.8

Alistar

  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.38 do 44.38

Amumu

  • Bazowe AD zwiększone z 53.384 do 61.38
  • Bazowy pancerz zwiększony z 23.544 do 32.54

Anivia

  • Wzrost zdrowia zwiększony z 70 do 82
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 467.6 do 479.6

Annie

  • Wzrost zdrowia zwiększony z 76 do 88
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 511.68 do 523.68

Ashe

  • Bazowe AD zwiększone z 56.508 do 64.51
  • Bazowy pancerz zwiększony z 21.212 do 30.21
Aurelion Sol
  • Wzrost zdrowia zwiększony z 80 do 92
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 550 do 562
Azir
  • Wzrost zdrowia zwiększony z 80 to 92
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 540 to 552
  • Conquering Sands (Q) – 0hrażenia zmniejszone z 70/100/130/160/190 do 70/95/120/145/170
Bard
  • Bazowy pancerz zwiększony z 25 to 34
Blitzcrank
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.38 to 44.38
Brand
  • Wzrost zdrowia zwiększony z 76 to 88
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 507.68 to 519.68
  • Blaze (Passive) 
    • [Nowość] Jeśli Brand zabije przeciwnika stojącego w płomieniach, wówczas odzyskuje manę
Braum
  • Bazowy pancerz zwiększony z 26.72 to 46.72
  • Stand Behind Me (W) – bazowy pancerz i odporność na magię zwiększone z 15/17.5/20/22.5/25 to 17.5/20/22.5/25/27.5

Caitlyn

  • Bazowe AD zwiększone z 53.66 to 61.66
  • Bazowy pancerz zwiększony z 22.88 to 31.88

Camille

  • Bazowe AD zwiększone z 60 to 68
  • Bazowy pancerz zwiększony z 26 to 35
  • Tactical Sweep (W) – obrażenia zwiększone z 65/95/125/155/185 to 70/100/130/160/190
  • Hookshot (E) – obrażenia zwiększone 70/115/160/205/250 to 75/120/175/210/255
Cassiopeia
  • Wzrost zdrowia zwiększony z 75 to 87
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 525 to 537
Cho’Gath
  • Bazowe AD zwiększone z 61.156 to 69.16
  • Bazowy pancerz zwiększony z 28.88 to 37.88
Corki
  • Bazowe AD zwiększone z 55 to 63
  • Bazowy pancerz zwiększony z 23.38 to 32.38
  • Phosphorous Bomb (Q)  obrażenia zwiększone z 70/115/160/205/250 to 75/120/165/210/255
Darius
  • Bazowe AD zwiększone z 56 to 64
  • Bazowy pancerz zwiększony z 30 to 39
Diana
  • Bazowy pancerz zwiększony z 26.048 to 31.05
  • Wzrost zdrowia zwiększony z 90 to 95
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 589.2 to 594.2
Draven
  • Bazowe AD zwiększone z 55.8 to 63.8
  • Bazowy pancerz zwiększony z 25.544 to 34.54
  • Spinning Axe (Q) – obrażenia zwiększone z 30/35/40/45/50 to 35/40/45/50/55
  • Stand Aside (E) – obrażenia zwiększone z 70/105/140/175/210 to 75/110/145/180/215
Dr. Mundo
  • Bazowy pancerz zwiększony z 26.88 to 35.88
Ekko
  • Bazowy pancerz zwiększony z 27 to 32
  • Wzrost zdrowia zwiększony z 80 to 85
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 580 to 585
  • Z-Drive Resonance (Passive)
    • [Nowość] Obrażenia są podwojone przeciwko potworom

Elise

  • Bazowy pancerz zwiększony z 22.128 to 27.13
  • Wzrost zdrowia zwiększony z 80 to 85
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 529.4 to 534.4

Evelynn

  • Bazowy pancerz zwiększony z 28 to 37
  • Hate Spike (Q) – koszt many zwiększony z 40/45/50/55/60 to 55/60/65/70/75

Ezreal

  • Bazowe AD zwiększone z 55.66 to 63.66
  • Bazowy pancerz zwiększony z 21.88 to 30.88
  • Arcane Shift (E) – obrażenia zwiększone z 75/125/175/225/275 to 80/130/180/230/280

Fiddlesticks

  • Bazowy pancerz zwiększony z 20.88 to 29.88

Fiora 

  • Bazowe AD zwiększone z 60 to 68
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24 to 33
  • Lunge (Q) – obrażenia zwiększone z 65/75/85/95/105 to 70/80/90/100/110

Fizz

  • Wzrost zdrowia zwiększony z 86 to 98
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 558.48 to 570.48

Galio

  • Wzrost zdrowia zwiększony z 100 to 112
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 550 to 562

Gangplank

  • Bazowe AD zwiększone z 56 to 64
  • Bazowy pancerz zwiększony z 26 to 35

Garen

  • Bazowe AD zwiększone z 57.88 to 65.88
  • Bazowy pancerz zwiększony z 27.536 to 35.54

Gnar

  • Bazowe AD zwiększone z 51 to 59
  • Bazowy pancerz zwiększony z 23 to 32
  • Bazowe AD Mega Gnara zwiększone z 57 to 65
  • Bazowy pancerz Mega Gnara zwiększony z 26.5 to 35.5

Gragas

  • Bazowy pancerz zwiększony z 26.05 to 35.05

Graves

  • Bazowe AD zwiększone z 60.83 to 68.83
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.376 to 33.38
  • End of the Line (Q) 
    • Początkowe obrażenia zwiększone z 40/55/70/85/100 to 45/60/75/90/105
    • Obrażenia po detonacji zwiększone z 80/110/140/170/200 to 85/115/145/175/205
Hecarim
  • Bazowe AD zwiększone z 58 to 66
  • Bazowy pancerz zwiększony z 26.72 to 35.72
  • Rampage (Q) – obrażenia zwiększone z 50/85/120/155/190 to 55/90/125/160/195
  • Devastating Charge (E) 
    • Minimalne obrażenia zwiększone z 40/75/110/145/180 to 45/80/115/150/185
    • Maksymalne obrażenia zwiększone z 80/150/220/290/360 to 90/160/230/300/370
Heimerdinger
  • Wzrost zdrowia zwiększony z 75 to 87
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 476 to 488
Illaoi
  • Bazowe AD zwiększone z 60 to 68
  • Bazowy pancerz zwiększony z 26 to 35
Irelia
  • Bazowe AD zwiększone z 61.544 to 69.54
  • Bazowy pancerz zwiększony z 25.3 to 34.3
Ivern
  • Bazowy pancerz zwiększony z 22 to 27
  • Wzrost zdrowia zwiększony z 90 to 95
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 580 to 585
Janna
  • Bazowy pancerz zwiększony z 19.384 to 28.38
Jarvan IV
  • Bazowe AD zwiększone z 55.712 to 63.71
  • Bazowy pancerz zwiększony z 29 to 38
  • Dragon Strike (Q) – obrażenia zwiększone z 70/115/160/205/250 to 80/125/170/215/260
Jax
  • Bazowe AD zwiększone z 61.97 to 69.97
  • Bazowy pancerz zwiększony z 27.04 to 36.04
  • Leap Strike (Q) – obrażenia zwiększone z 70/110/150/190/230 to 80/120/160/200/240
  • Counter Strike (E) – minimalne obrażenia zwiększone z 50/75/100/125/150 to 55/80/105/130/155
Jayce
  • Bazowe AD zwiększone z 50.78 to 58.38
  • Bazowy pancerz zwiększony z 22.38 to 27.38
  • Wzrost zdrowia zwiększony z 90 to 95
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 571.2 to 576.2
  • To The Skies (Q Hammer) – obrażenia zwiększone z 35/70/105/140/175 to 40/75/110/145/180
  • Shock Blast (Q Cannon) – obrażenia zwiększone z 70/120/170/220/270 to 75/125/175/225/275
Jhin
  • Bazowe AD zwiększone z 53 to 61
  • Bazowy pancerz zwiększony z 20 to 29

Jinx

  • Bazowe AD zwiększone z 58.46 to 66.46
  • Bazowy pancerz zwiększony z 22.88 to 31.88

Kalista

  • Bazowe AD zwiększone z 63 to 71
  • Bazowy pancerz zwiększony z 19.012 to 28.01

Karma

  • Wzrost zdrowia zwiększony z 83 to 95
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 522.44 to 534.44
Karthus
  • Wzrost zdrowia zwiększony z 75 to 87
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 516 to 528
Kassadin
  • Wzrost zdrowia zwiększony z 78 to 90
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 564.04 to 576.04

Katarina

  • Wzrost zdrowia zwiększony z 82 to 94
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 590 to 602

Kayle

  • Wzrost zdrowia zwiększony z 93 to 105
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 574.24 to 586.24

Kayn

  • Bazowe AD zwiększone z 60 to 68
  • Bazowy pancerz zwiększony z 29 to 38
  • Reaping Slash (Q) – obrażenia zwiększone z 55/75/95/115/135 to 60/80/100/120/140
  • Blade’s Reach (W) – obrażenia zwiększone z 80/125/170/215/260 to 85/130/175/220/265

Kennen

  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.3 to 29.3
  • Wzrost zdrowia zwiększony z 79 to 84
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 535.72 to 540.72
Kha’Zix
  • Bazowe AD zwiększone z 55.21 to 63.21
  • Bazowy pancerz zwiększony z 27 to 36
  • Taste Their Fear (Q) – obrażenia zwiększone z 60/85/110/135/160 to 65/90/115/140/165
  • Void Spike (W) – obrażenia zwiększone z 80/110/140/170/200 to 85/115/145/175/205

Kindred

  • Bazowe AD zwiększone z 57 to 65
  • Bazowy pancerz zwiększony z 20 to 29
  • Dance of Arrows (Q) – obrażenia zwiększone z 55/75/95/115/135 do 60/80/100/120/140
  • Mounting Dread (E) – bonusowe obrażenia zwiększone z 60/80/100/120/140 to 65/85/105/125/145

Kled

  • Bazowe AD zwiększone z 55 to 63
  • Bazowy pancerz zwiększony z 26 to 35
  • Beartrap on a Rope (Q mounted) – obrażenia zwiększone z 25/50/75/100/125 to 30/55/80/105/130
  • Pocket Pistol (Q Dismounted) – obrażenia zwiększone z 30/45/60/75/90 to 35/50/65/80/95
  • Violent Tendencies (W) – bonusowe obrażenia zwiększone z 20/30/40/50/60 to 25/35/45/55/65
  • Jousting (E) – obrażenia zwiększone z 20/45/70/95/120 to 25/50/75/100/125

Kog’Maw

  • Bazowe AD zwiększone z 57.46 to 65.46
  • Bazowy pancerz zwiększony z 19.88 to 28.88

LeBlanc

  • Wzrost zdrowia zwiększony z 80 to 92
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 516 to 528

Lee Sin

  • Bazowe AD zwiększone z 61.176 to 69.18
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.216 to 33.22
  • Sonic Wave (Q1) – obrażenia zwiększone z 50/80/110/140/170 to 55/85/115/145/175
  • Tempest (E1) – obrażenia zwiększone z 60/95/130/165/200 to 65/100/135/170/205

Lissandra

  • Wzrost zdrowia zwiększony z 75 to 87
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 506.12 to 518.12

Lucian 

  • Bazowe AD zwiększone z 57.46 to 65.46
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.04 to 33.04
  • Piercing Light (Q) – obrażenia zwiększone z 80/115/150/185/220 to 85/120/155/190/225

Lulu

  • Bazowy pancerz zwiększony z 19.216 to 28.22
Lux
  • Wzrost zdrowia zwiększony z 79 to 91
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 477.72 to 489.72
Malphite
  • Bazowy pancerz zwiększony z 28.3 to 37.3

Malzahar

  • Wzrost zdrowia zwiększony z 75 to 87
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 525 to 537

Maokai

  • Bazowy pancerz zwiększony z 30 to 39

Master Yi

  • Bazowe AD zwiększone z 60.04 to 68.04
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.04 to 33.04

Miss Fortune

  • Bazowe AD zwiększone z 46 to 54
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.04 to 33.04

Mordekaiser

  • Bazowy pancerz zwiększony z 20 to 25
  • Wzrost zdrowia zwiększony z 73 to 78
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 525 to 530

Morgana

  • Wzrost zdrowia zwiększony z 86 to 98
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 547.48 to 559.48

Nami

  • Bazowy pancerz zwiększony z 19.72 to 28.72

Nasus

  • Bazowe AD zwiększone z 59.18 to 67.18
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.88 to 33.88

Nautilus

  • Bazowe AD zwiększone z 57.544 to 65.54
  • Bazowy pancerz zwiększony z 26.46 to 35.46

Nidalee

  • Bazowy pancerz zwiększony z 22.88 to 27.88
  • Wzrost zdrowia zwiększony z 80 to 85
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 540 to 545

Nocturne

  • Bazowe AD zwiększone z 59.208 to 67.21
  • Bazowy pancerz zwiększony z 26.88 to 35.88
  • Duskbringer (Q) – obrażenia zwiększone z 60/105/150/195/240 to 65/110/155/200/245

Nunu

  • Bazowe AD zwiększone z 59 to 67
  • Bazowy pancerz zwiększony z 23 to 28
  • Wzrost zdrowia zwiększony z 85 to 90
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 535 to 540

Olaf

  • Bazowe AD zwiększone z 59.98 to 57.98
  • Bazowy pancerz zwiększony z 26.04 to 35.04
  • Undertow (Q) – obrażenia zwiększone z 70/115/160/205/250 to 80/125/170/215/260

Orianna

  • Wzrost zdrowia zwiększony z 79 to 91
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 517.72 to 529.72

Ornn

  • Bazowe AD zwiększone z 59.72 to 67.72
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.04 to 33.04

Pantheon

  • Bazowe obrażenia zwiększone 55.572 to 63.57
  • Bazowy pancerz zwiększony z 27.652 to 36.65
  • Spear Shot (Q) – obrażenia zwiększone z 65/105/145/185/225 to 75/110/155/195/235
  • Heartseeker Strike (E) – obrażenia zwiększone z 80/130/180/230/280 to 100/150/200/150/300

Poppy

  • Bazowe AD zwiększone z 56 to 64
  • Bazowy pancerz zwiększony z 29 to 38
  • Hammer Shock (Q) – obrażenia zwiększone z 35/55/75/95/115 to 40/60/80/100/120
  • Heroic Charge (E) – obrażenia zwiększone z 50/70/90/110/130 to 55/75/95/115/135

Quinn

  • Bazowe AD zwiększone z 54.46 to 62.46
  • Bazowy pancerz zwiększony z 23.38 to 32.38

Rakan

  • Bazowe AD zwiększone z 62 to 70
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24 to 36

Rammus

  • Bazowy pancerz zwiększony z 31.384 to 40.38
  • Defensive Ball Curl (W)
    • Zmieniono bonusowy pancerz z 20 (+50/55/60/65/70% całkowitego pancerza) na 20 (+50/60/70/80/90% całkowitego pancerza)
    • Zmieniono bonusową odporność na magię z 20 (+50/55/60/65/70% całkowitego MR) na 10 (+25/30/35/40/45% całkowitego MR)

Rek’Sai

  • Bazowe AD zwiększone z 57.5 to 65.5
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24 to 33
  • Queen’s Wrath (Q Unburrowed) – obrażenia zwiększone z 15/20/25/30/35 to 20/25/30/35/40
  • Unburrow (W Burrowed) – obrażenia zwiększone z 50/65/80/95/110 to 55/70/85/100/115
  • Furious Bite (E Unburrowed) – obrażenia zwiększone z 50/60/70/80/90 to 55/65/75/85/95

Renekton

  • Bazowe AD zwiększone z 58.328 to 66.33
  • Bazowy pancerz zwiększony z 25.584 to 34.58
  • Cull The Meek (Q)
    • Obrażenia zwiększone z 60/90/120/150/180 to 65/95/125/155/185
    • Wzmocnione obrażenia zwiększone z 90/135/180/225/270 to 95/140/185/230/275
  • Slice / Dice (E) 
    • Obrażenia zwiększone z 30/60/90/120/150 to 40/70/100/130/160
    • Wzmocnione obrażenia zwiększone z 45/90/135/180/225 to 55/100/145/190/235

Rengar

  • Bazowe AD zwiększone z 60 to 68
  • Bazowy pancerz zwiększony z 25 to 34
  • Savagery (Q) – obrażenia per strike zwiększone z 25/45/65/85/105 to 30/50/70/90/110
  • Bola Strike (E) – obrażenia zwiększone z 50/95/140/185/230 to 55/100/145/190/235

Riven

  • Bazowe AD zwiększone z 56.04 to 64.04
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.376 to 33.38
  • Ki Burst (W) – obrażenia zwiększone z 50/80/110/140/170 to 55/85/115/145/175
  • Valor (E) – wartość tarczy zwiększona z 90/120/150/180/210 to 95/125/155/185/215

Rumble

  • Bazowy pancerz zwiększony z 25.88 to 30.88
  • Wzrost zdrowia zwiększony z 80 to 85
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 584.4 to 589.4

Ryze

  • Wzrost zdrowia zwiększony z 86 to 98
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 558.48 to 570.48

Sejuani

  • Bazowe AD zwiększone z 56 to 64
  • Bazowy pancerz zwiększony z 27 to 36
  • Bazowa odporność na magię zmniejszona z 32.1 to 27.1
  • Wzrost odporności na magię zmniejszona z 1.25 to 0.75
  • Wzrost pancerza zmniejszony z 4 to 3
  • Permafrost (E) – obrażenia zmniejszone z 40/60/80/100/120 to 20/30/40/50/60

Shaco

  • Bazowe AD zwiększone z 57.58 to 65.58
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.88 to 29.88
  • Wzrost zdrowia zwiększony z 84 to 89
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 582.12 to 587.12
  • Two-Shiv Poison (E) – obrażenia zwiększone z 50/75/100/125/150 to 55/80/105/130/155

Shen

  • Bazowy pancerz zwiększony z 25 to 34

Shyvana

  • Bazowe AD zwiększone z 60.712 to 68.71
  • Bazowy pancerz zwiększony z 29 to 38

Singed

  • Bazowy pancerz zwiększony z 27.88 to 36.88

Sion

  • Bazowe AD zwiększone z 59.72 to 67.72
  • Bazowy pancerz zwiększony z 23.04 to 32.04

Sivir

  • Bazowe AD zwiększone z 57.46 to 65.46
  • Bazowy pancerz zwiększony z 22.21 to 31.21

Skarner

  • Bazowe AD zwiększone z 57.156 to 65.16
  • Bazowy pancerz zwiększony z 29.384 to 38.38

Sona

  • Bazowy pancerz zwiększony z 20.544 to 29.54

Soraka

  • Bazowy pancerz zwiększony z 23.384 to 32.38

Swain

  • Wzrost zdrowia zwiększony z 90 to 102
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 516.04 to 528.04

Syndra

  • Wzrost zdrowia zwiększony z 78 to 90
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 511.04 to 523.04

Tahm Kench

  • Bazowy pancerz zwiększony z 27 to 47

Taliyah

  • Wzrost zdrowia zwiększony z 75 to 87
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 520 to 532

Talon

  • Bazowe AD zwiększone z 60 to 68
  • Bazowy pancerz zwiększony z 26.88 to 31.88
  • Wzrost zdrowia zwiększony z 90 to 95
  • Noxian Diplomacy (Q) – obrażenia zwiększone z 60/85/110/135/160 to 65/90/115/140/165
  • Rake (W) – powtórne obrażenia zwiększone z 60/85/110/135/160 to 70/95/120/145/170

Taric

  • Bazowy pancerz zwiększony z 25 to 45
  • Dazzle (E) – obrażenia zwiększone z 100/145/190/235/280 to 105/150/195/240/285

Teemo

  • Bazowe AD zwiększone z 49.54 to 57.54
  • Wzrost zdrowia zwiększony z 82 to 94
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 515.76 to 527.76

Thresh

  • Bazowe AD zwiększone z 47.696 to 55.7
  • Bazowy pancerz zwiększony z 16 to 28

Tristana

  • Bazowe AD zwiększone z 56.96 to 64.96
  • Bazowy pancerz zwiększony z 22 to 31
  • Explosive Change (E) – obrażenia zwiększone z 50/75/100/125/150 to 55/80/105/130/155

Trundle

  • Bazowe AD zwiększone z 60.04 to 68.04
  • Bazowy pancerz zwiększony z 27.536 to 36.54

Tryndamere

  • Bazowe AD zwiększone z 61.376 to 69.38
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.108 to 33.11
  • Spinning Slash (E) – obrażenia zwiększone z 70/100/130/160/190 to 80/110/140/170/200

Twisted Fate

  • Wzrost zdrowia zwiększony z 82 to 94
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 521.76 to 533.76

Twitch

  • Bazowe AD zwiększone z 55.46 to 63.46
  • Bazowy pancerz zwiększony z 23.04 to 32.04

Udyr

  • Bazowe AD zwiększone z 58.286 to 66.29
  • Bazowy pancerz zwiększony z 25.47 to 34.47

Urgot

  • Bazowe AD zwiększone z 55 to 63
  • Bazowy pancerz zwiększony z 30 to 39

Varus

  • Bazowe AD zwiększone z 54.66 to 62.66
  • Bazowy pancerz zwiększony z 23.212 to 32.21
  • Hail of Arrows (E) – obrażenia zwiększone z 65/100/135/170/205 to 70/105/140/175/210

Vayne

  • Bazowe AD zwiększone z 55.88 to 63.88
  • Bazowy pancerz zwiększony z 19.012 to 28.01
  • Condemn (E) – obrażenia zwiększone z 45/80/115/150/185 to 50/85/120/155/190

Veigar

  • Wzrost zdrowia zwiększony z 82 to 94
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 492.76 to 504.76

Vel’Koz

  • Wzrost zdrowia zwiększony z 76 to 88
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 507.68 to 519.68

Vi

  • Bazowe AD zwiększone z 55.88 to 63.88
  • Bazowy pancerz zwiększony z 25.88 to 34.88

Viktor

  • Wzrost zdrowia zwiększony z 78 to 90
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 516.04 to 528.04

Vladimir

  • Wzrost zdrowia zwiększony z 84 to 96
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 525 to 537

Volibear

  • Bazowe AD zwiększone z 59.544 to 67.54
  • Bazowy pancerz zwiększony z 26.38 to 35.38

Warwick

  • Bazowe AD zwiększone z 58 to 66
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.04 to 33.04

Wukong

  • Bazowe AD zwiększone z 59.876 to 67.88
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.88 to 33.88
  • Nimbus Strike (E) – obrażenia zwiększone z 60/105/150/195/240 to 65/110/155/200/245

Xayah

  • Bazowe AD zwiększone z 56 to 64
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24 to 33
  • Double Daggers (Q) – obrażenia zwiększone z 40/60/80/100/120 to 45/65/85/105/125
  • Bladecaller (E) – obrażenia zwiększone z 50/60/70/80/90 to 55/65/75/85/95

Xerath

  • Wzrost zdrowia zwiększony z 80 to 92
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 514.4 to 526.4

Xin Zhao

  • Bazowe AD zwiększone z 57.544 to 65.54
  • Bazowy pancerz zwiększony z 25.88 to 34.88
  • Three Talon Strike (Q) – obrażenia zwiększone z 15/20/25/30/35 to 20/25/30/35/40
  • Crescent Guard (R) – obrażenia zwiększone z 75/175/275 to 80/180/280

Yasuo

  • Bazowe AD zwiększone z 55.376 to 55.38
  • Bazowy pancerz zwiększony z 24.712 to 29.71
  • Wzrost zdrowia zwiększony z 82 to 87

Yorick

  • Bazowe AD zwiększone z 57 to 65
  • Bazowy pancerz zwiększony z 30 to 39

Zac

  • Bazowy pancerz zwiększony z 24 to 33

Zed

  • Bazowe AD zwiększone z 54.712 to 62.71
  • Bazowy pancerz zwiększony z 26.88 to 31.88
  • Wzrost zdrowia zwiększony z 80 to 85
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 579.4 to 584.4
  • Razor Shuriken (Q) 
    • Obrażenia zwiększone z 70/105/140/175/210 to 80/115/150/185/220
    • Drugorzędne obrażenia zwiększone z 42/63/84/105/126 to 45/66/87/108/129
  • Shadow Slash (E) – obrażenia zwiększone z 65/90/115/140/165 to 70/95/120/145/170

Ziggs

  • Wzrost zdrowia zwiększony z 80 to 92
  • Bazowe zdrowie zwiększone z 524.4 to 536.4

Zilean

  • Bazowy pancerz zwiększony z 19.134 to 28.13

Zyra

  • Bazowy pancerz zwiększony z 20.04 to 29.04

Zmiany w balansie przedmiotów

Frost Queen, Targon, i Ancient Coin lines

  • Ilość złota niezbędna do ulepszenia zwiększona z 650 do 750

Frozen Heart

  • Pancerz zwiększony z 90 do 100

Gargoyle Stoneplate

  • Nowa receptura: [Chain Vest + Negatron Cloak + Stopwatch + 380g]
  • Koszt połączenia zmniejszony z 980g do 380g
  • Użycie aktywne – czas odnowienia efektu Metallicize zwiększony z 90 sekund do 92 sekund

Guardian Angel

  • Nowa receptura: [BF Sword + Cloth Armor + Stopwatch]
  • Koszt połączenia zmniejszony z 800g do 200g

Hunter’s Machete

  • Unikalny pasyw- Nail
    • Teraz daje 15% bonusowej prędkości ataku na 2 sekundy

Hunter’s Talisman

  • [Nowość] Unikalny pasyw – Tooth
    • Podpala stwory za 20-30% bonusowego zdrowia bohatera w postaci obrażeń magicznych (maksymalnie 50)

Manamune

  • Unikalny pasyw – Mana Charge
    • Maksymalna mana zwiększona z 4 do 5

[Nowość] Stopwatch

  • Koszt – 600 złota
  • Aktywne użycie – Stasis
    • Bohater po użyciu przedmiotu staje się niewykrywalny oraz nienaruszalny na 2,5 sekundy. Jednakże w tym czasie nie może dokonać żadnej czynności (poruszać się, użyć umiejętności itp)

Zhonya’s Hourglass

  • Nowa receptura: [Seeker’s Armguard + Fiendish Codex + Stopwatch +200g]
  • Koszt połączenia zmniejszony z 800 do 200
zvr
Twoja reakcja
R E K L A M A
Kategorie
League of Legends

17-sto letni maniak komputerowy. Z zamiłowania leśnik oraz support. Mentalny challenger, który od kilku lat walczy o wymarzoną platynę! Dodatkowo najlepszy chłopak na świecie oraz grafik komputerowy. Jeżeli poszukujesz grafika, to zapraszam do mnie: https://www.facebook.com/FoxStudio99/ Prace wykonywane wyłącznie odpłatnie!

INNE