System lvlowania: Kto dostanie nagrody i jakie one będą? Q&A!

Po naszym ważnym ogłoszeniu na temat zmian dotyczących PZ, nagród i zdobywaniu poziomu zauważyliśmy, że w społeczności graczy pojawiło się mnóstwo pytań. ...

Cześć wszystkim. Po naszym ważnym ogłoszeniu na temat zmian dotyczących PZ, nagród i zdobywaniu poziomu zauważyliśmy, że w społeczności graczy pojawiło się mnóstwo pytań. Wspomniane zmiany są ogromne i skomplikowane, więc postanowiliśmy odpowiedzieć na kilka najczęstszych pytań i zapewnić wam jak najbardziej zrozumiałe wyjaśnienia.


Do dzieła!

Czy w nowym systemie gracze między 1. a 30. poziomem otrzymają jakieś wyjątkowe przedmioty, które nie trafią do mnie?
Nie. Nowi gracze między 1. a 30. poziomem nie otrzymają ŻADNYCH ekskluzywnych przedmiotów. Mimo to zamierzamy wykorzystać nowy system zdobywania poziomów, aby w pewien sposób poprowadzić nowych graczy. Zamiast losowych odłamków otrzymają oni łatwo dostępnych bohaterów takich jak Garen i Ashe. Rozważamy też pozwolenie żółtodziobom na odblokowanie kilku losowych (ale nie wyjątkowych) przedmiotów takich jak skórki totemu w miarę awansowania na kolejne poziomy, ale każdy z nich będzie również dostępny dla graczy powyżej 30. poziomu.

A co z 30 kapsułami, które otrzymują nowi gracze między 1. a 30. poziomem? One również do nas nie trafią?
Nie, ponieważ awans na 30. poziom oraz zdobycie 30 kapsuł wciąż będzie wymagało od nowych graczy bardzo dużo czasu. Jeżeli wolisz przeznaczyć ten czas na swoje konto 30. poziomu, również otrzymasz kilka kapsuł oraz wykonasz znaczące postępy na drodze do odblokowania wyjątkowych i kosmetycznych nagród po zdobyciu poziomów, które są kamieniami milowymi.

Pamiętaj, że nowy system zdobywania poziomów zastąpi PZ, które aktualnie otrzymujesz po zakończeniu gry. Gracze, którzy awansowali z 1. na 30. poziom, zostali już za to wynagrodzeni ale tylko w formie PZ. Nowi gracze nie otrzymają więc nic, czego nie zdobyli jeszcze ci, którzy są z nami od dawna.

Co dokładnie otrzymam za awans powyżej 31. poziomu?
Powyżej 30. poziomu przy niemal każdym awansie otrzymasz odblokowane skrzynie z odłamkami bohaterów. Jedyne wyjątki to niektóre „kamienie milowe, takie jak 50., 75. i 100. poziom. Gdy już zdobędziesz te poziomy, otrzymasz wyjątkowe nagrody, których możesz użyć do pochwalenia się swoim statusem innym graczom. Jednym z nich jest specjalna emotka, którą możesz rozwijać przy pomocy niebieskiej esencji.


Czy w nowym systemie w miarę zdobywania coraz wyższych poziomów awans stanie się coraz wolniejszy?
Tak, ale niewiele bardziej niż teraz. Krzywa zdobywania poziomów stanie się nieco trudniejsza i bardziej powolna w miarę awansowania, ale przestanie rosnąć po osiągnięciu 150. poziomu. Awans z 151. na 175. poziom zajmie tyle samo czasu, co między 176. a 200. poziomem. Nawet na najwyższym i najtrudniejszym poziomie (np. przy awansie z 199. na 200. poziom) średnia liczba gier, które trzeba będzie rozegrać, będzie wynosić od 15 do 25. Będzie to zależało od liczby gier, w której zwyciężono w ramach pierwszej wygranej dnia (która wkrótce zacznie przynosić jeszcze więcej dodatkowych PD).

Musisz zrozumieć, że poziom trudności awansowania nie będzie rosnąć w linii prostej. Zdobywanie kolejnych poziomów stanie się nieco trudniejsze, gdy zbliżasz się do kamienia milowego (co 25 poziomów), ale po osiągnięciu go znów będzie tak szybkie jak wcześniej.

R E K L A M A

Gdy wprowadzimy awansowanie bez ograniczeń, dlaczego aktualni gracze nie mogliby zacząć powyżej 30. poziomu?
Nowy system awansowania bez ograniczeń jest nastawiony przede wszystkim na to, aby zapewnić graczom więcej celów (oraz nagród za ich osiągnięcie). W związku z tym umożliwienie wielu graczom rozpoczęcia na bardzo wysokim poziomie wydało nam się bez sensu. Oznaczałoby to pozbawienie celów graczy, których ten system ma wspierać.

Mimo to bacznie przyglądaliśmy się waszym uwagom na ten temat. Wielu z was zauważyło, że gracze, którzy są z nami od samego początku nie mają dobrego sposobu, aby to pokazać. Wydaje się, że w dużej mierze to właśnie dlatego niektórzy z was prosili o ułatwiony start w nowym systemie zdobywania poziomów. Zamierzamy więc stworzyć na specjalnej stronie w profilu, która pozwoli ci pokazać innym, kiedy zacząłeś grać w League (w tym również dawne odznaki rankingowe). Mamy nadzieję wprowadzić to pod koniec tego lub na początku następnego roku.

Planujemy również rozdać ekskluzywne emotki zależne od tego, ile godzin przeznaczyliście na grę od momentu powstania League. 500 godzin zapewni wam emotkę Obrońcy League, 1500 – Mistrza Legue, a ponad 2500 godzin przyniesie nie zwykle rzadką emotkę Zdobywcy League.

Co jeszcze zaproponujecie graczom, którzy posiadają mnóstwo niebieskiej esencji i nie mają na co jej wydać?
Przede wszystkim pojawi się specjalny sklep niebieskiej esencji stworzony w szczególności dla tych, którzy odblokowali już wszystkich bohaterów (i zgromadzili ogromne ilość PZ). Tam będą mogli kupić mnóstwo ciekawych przedmiotów i elementów gry. Najdroższe przedmioty ze sklepu – klejnoty i URFWIck – są przeznaczone dla graczy, którzy zbierali PZ przez wiele sezonów. Podczas tego przedsezonu w sklepie znajdziecie:

Tajemniczą skrzynię z ikonami (gwarantowana ikona, której jeszcze nie masz) – 1500 niebieskiej esencji
Zestawy chromatyczne (w tym wszystkie zestawy, które były dostępne przez co najmniej 6 miesięcy) – 2000 niebieskiej esencji
„Minitajemniczą” skrzynię z ikonami (dostępną tylko w specjalnym sklepie niebieskiej esencji) – 2500 niebieskiej esencji
Tajemniczych bohaterów ikonami (gwarantowana bohater, którego jeszcze nie masz) – 3950 niebieskiej esencji
Tajemniczą skrzynię ze skórkami totemów (gwarantowana skórka totemu, której jeszcze nie masz) – 4900 niebieskiej esencji
Skórkę totemu run (dostępną tylko w specjalnym sklepie niebieskiej esencji) – 6000 niebieskiej esencji
Emotkę przywołania deszczu (dostępną tylko w specjalnym sklepie niebieskiej esencji) – 50 000 niebieskiej esencji
Klejnoty (pierwszy kosztuje 50 000, drugi – 75 000, trzeci – 100 000) – od 50 000 niebieskiej esencji Podczas specjalnej wyprzedaży sklepu niebieskiej esencji obowiązuje limit trzech klejnotów na konto)
Skórkę URFWicka (dostępną tylko w specjalnym sklepie niebieskiej esencji) – 150 000 niebieskiej esencji

Czy specjalny sklep niebieskiej esencji kiedyś powróci?
Według naszych aktualnych planów sklep niebieskiej esencji powróci co najmniej raz na rok. Nie mamy pewności co do tego, co w nim znajdziecie, ale jeśli już wróci, to postaramy się wystawić na sprzedaż unikalne elementy jak skórki totemów run oraz emotka przywołania deszczu.

Czy URFWick ze specjalnego sklepu niebieskiej esencji będzie różni się czymś od tego oryginalnego?
Skórka URFWick, która pojawi się w sklepie niebieskiej esencji będzie pochodzić z edycji 2017. Podobnie postąpiliśmy kiedyś z Mistrzowską Raven. Pierwotni posiadacze URFWicka otrzymają automatyczne ulepszenie oryginalnej skórki do limitowanej edycji, ramkę ekranu wczytywania ORAZ nowego URFWicka.

Czy otrzymamy niebieską esencję po każdej grze?
Nie, ponieważ nowy system nagród jest oparty o odłamki bohaterów (które można zamienić w niebieską esencję) otrzymywane po każdym awansie na nowy poziom.

Tajemnicze monety hextech mają zniknąć. Dlaczego?
Tajemnicze monety hextech zostały wprowadzone, aby można było ulepszać swoje tokeny maestrii przy użyciu PZ. Wkrótce PZ oraz niebieska esencja zostaną połączone, więc monety stracą swoją przydatność. Ponadto jeśli bardzo lubisz losowe odłamki bohaterów, teraz otrzymasz ich znacznie więcej dzięki kapsułom otrzymywanym przy zdobywaniu poziomów.

Zauważyłem, że zniknie opcja wymiany odłamków bohatera. Co się stanie z wymienianiem odłamków skórek?
Ta opcja pozostanie dostępna tak jak wcześniej!


Powinienem zrobić coś z posiadanymi przeze mnie odłamkami bohaterów?
To zależy od tego, co chcesz zrobić. Jeśli chcesz uzyskać dodatkową niebieską esencję, powinieneś rozmienić je już teraz, ponieważ po rozpoczęciu przedsezonu otrzymasz za nie mniej esencji. Oczywiście możesz również zachować je, jeśli myślisz, że odłamki przydadzą się do odblokowania konkretnego bohatera.

Czy awans na 6. i 7. poziom maestrii bohatera będzie wymagał tej samej ilości niebieskiej esencji?
Skala kosztów zostanie obliczona według tej samej ilości co przy wymianie PZ na niebieską esencję, więc w nowym systemie pozornie będzie to kosztować tyle samo, choć same liczby wzrosną.

Nie cierpię RNG. Co mam zrobić, jeśli przy awansu na kolejny poziom otrzymam tani i bezużyteczny odłamek bohatera?
Przy każdym awansie możesz otrzymać wiele odłamków bohatera. Jeśli otrzymasz odłamek bohatera o niskiej wartości, np. Ashe, oprócz niego pojawią się inne odłamki, dzięki którym kapsuła będzie miała określoną wartość. Kapsuły są zrównoważone w ten sposób, aby każdy gracz po awansie na jakikolwiek poziom otrzymał nagrody o podobnej wartości, a więc losowość nie będzie miała wpływu na to, jak szybko uda ci się odblokować danych bohaterów.

Co Riot zamierza zrobić w kwestii ludzi, którzy mieli specjalne klasyczne runy?
Wprowadzimy specjalną skórkę totemu (patrz poniżej) dla każdego, kto posiadał specjalne klasyczne runy ALBO wydał co najmniej 125 tys. PZ na runy przed 1 września 2017. Posiadacze rzadkich run otrzymają od nas specjalną pamiątkową ikonę.


Zwracamy część kosztów graczom, którzy wcześniej kupili runy, ale nie PEŁNE KWOTY za wszystkie runy kupione od początku. Dlaczego?
Nasz model biznesowy zakłada wykorzystanie pieniędzy ze sprzedaży dodatkowych elementów gry na rozwój gry, eSportu, naszych serwerów i innych kwestii. Nowe runy za darmo dla wszystkich, tysiące jednostek niebieskiej esencji dla graczy oraz utrzymanie mniej więcej podobnych łupów zdobywanych przez bohaterów oznacza znacznie mniej RP wydanych na bohaterów, strony run i kosmetykę w sklepie niebieskiej esencji. To ogromna inwestycja, która jest możliwa tylko ze względu na wasze wieloletnie wsparcie.

Zdajemy sobie sprawę, że rozdawanie za darmo zawartości, za którą część graczy musiało zapłacić, może budzić niezadowolenie, więc ci, którzy kiedyś wydali na runy niebieską esencję, otrzymają od nas rekompensatę ogłoszoną wcześniej w Riot Pls. Z drugiej strony musimy również skupić się na tym, aby zainwestować część naszych zasobów w rozwój gry. Naszym zdaniem zwrot części kosztów (a nie pełnej kwoty) przyczyni się do zachowania równowagi między dzisiejszymi i dawnymi graczami.


Źródło: https. KLIK

R E K L A M A
Kategorie
League of Legends

W League of Legends gram długo, pamiętam, że wtedy wychodziła Ahri. Zawzięcie walczę o diament z umiarkowanym skutkiem :D. Support od urodzenia, uwielbiam kraść kille! Najbardziej w grach lubię dreszcz emocji i rywalizację! Na MMO24.pl zajmuję się PR, pisaniem artykułów oraz tworzeniem video.

    INNE