Stukov patch z reworkiem Xula już na serwerach

Na serwerach pojawiła się najnowsza aktualizacja Heroes of the Storm wprowadzająca Stukova, rework Xula oraz zmiany w Malthaelu, Anub'araku i Tyrande....

Na serwerach pojawiła się najnowsza aktualizacja Heroes of the Storm wprowadzająca Stukova, rework Xula oraz zmiany w Malthaelu, Anub’araku i Tyrande. Czeka na nas również nowa rotacja map.

W patchu czeka na nas Stukov, rework Xula oraz zmiany w Malthaelu, Anub’araku i Tyrande

Najważniejsze oczywiście są poprawione animacje Raptora bojowego. Do tego mam świetną wiadomość dla wszystkich: klient będzie wyświetlał sugerowane emotikony, ułatwiając korzystanie z nich. Możecie już zacząć świętować. Przejdźmy teraz do kwestii pobocznej, czyli balansu.

Stukov

Zacznijmy od Stukova. Będzie on pomocnikiem walczącym wręcz. Potrafi leczyć za pomocą rozprzestrzeniającego się patogenu lub zainfekować oponentów wirusem, który nie tylko zadaje obrażenia, ale również spowalnia. Oba może „zdetonować” cechą, dla potężniejszego efektu.

Jest pomocnikiem, a z odpowiednimi talentami ma dostęp do niemal wszystkich CC

Do tego posiada możliwość uciszenia wszystkich oponentów na wybranym obszarze. Jest to zdolność podtrzymywana i zakończy się, dopiero kiedy zostanie przerwana przez admirała, bądź efekty kontroli tłumu oponenta. O umiejętnościach bohaterskich wspominaliśmy tutaj. Dodam tylko, że odpowiednimi talentami może skorzystać z każdego rodzaju CC, z wyjątkiem polimorfii.

Xul

Drugą ważną rzeczą jest odnowienie Xula. Same zdolności zostały tylko lekko poprawione – ot zmniejszenie kosztów many, a szkielety zaczną skupiać się na celu Więzienia z Kości.

W końcu wprowadzi do gry coś innego niż silne rotacje pomiędzy dwoma alejkami

Do tego całe drzewko talentów nekromanty zostało przemodelowanie. Przede wszystkim nie ma już tam tylu nudnych wzmocnień, dających praktycznie bierne premie. W ich miejscu pojawiły się zadania oraz ciekawe ulepszenia, mające wiele synergii między sobą.

Poza tym nasz ukochany Pan z kosą będzie radził sobie od teraz jako postać karząca przeciwnych bohaterów walczących wręcz. Pomogą mu w tym CC oraz całkiem niezłe obrażenia. W końcu wprowadzi do gry coś innego niż silne rotacje pomiędzy dwoma alejkami. Zresztą przetestujcie go sami.

R E K L A M A

Pozostałe zmiany w balansie

Poza tym osłabiono cechę Malthaela, pancerz zapewniany przez zdolność bohaterską oraz fizyczny, z talentu na 13 poziomie. Natomiast prędkość ataku Tyrande została zwiększona tak samo, jak najrzadziej grane ulepszenia zdolności na poziomach 4,13,16 oraz 20. Za to Leczący Znak leczył za mniej.

Ostatnim zmienionym bohaterem jest Anub’arak. Od jakiegoś nosi tytuł chyba najsilniejszego wojownika w grze, ale my nie o tym. Od tego patcha będzie miał mniej zdrowia oraz obrażeń z ataków podstawowych. Do tego dochodzą zredukowane zasięg i „prędkość pocisku” Kokonu. Za to Rój Szarańczy będzie trwał krócej, ale zadając przy okazji poważniejsze obrażenia i lecząc za większe ilości zdrowia.

Poprawki i rotacja map

Do tego oczywiście światło dzienne ujrzała cała masa poprawek. Wszystko znajdziecie tutaj. Zapraszam też do dyskusji na temat patcha, na naszej grupie Facebookowej. Poniżej znajduje się rotacja map, obowiązująca w grach rankingowych:

Hanamura
Smocze Włości
Grobowiec Pajęczej Królowej
Przeklęta Kotlina
Piekielne Kapliczki
Ogród Grozy
Poligon Nuklearny
Nawiedzone Kopalnie
Wieże Zagłady

R E K L A M A
Kategorie
GryHeroes of the Storm

Wariat, kuc, maszyna, akrobata, a po godzinach bloger kochający HotSa. Zajmuję się na MMO24 newsami, zapewniając Wam najciekawsze informacje ze świata gier online. No i

    INNE