DOTA 2 – co to jest denying?

Co to jest denying i dlaczego jest tak ważny w rozgrywce DOTA 2?...

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Deny jest jedną z trudniejszych technik przeszkadzania przeciwnikowi, ponieważ podobnie jak w przypadku farmienia musimy ocenić, jakie obrażenia możemy zadać potworom, aby je dobić. Dodatkowo, musimy wiedzieć jakimi obrażeniami dysponują przeciwnicy oraz jaka jest ich prędkość ataku, by nie spóźnić się z dobiciem creepa.[/vc_column_text][vc_empty_space height=”10px”][vc_raw_js]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[/vc_raw_js][vc_empty_space height=”10px”][vc_single_image image=”33543" img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_shadow_3d”][v[vc_column_text]p>

Denying – co to jest?

Ogólnie rzecz biorąc, denying jest to blokowanie farmy drużyny przeciwnej w początkowej fazie gry (ok. 10-20 min). Dzięki temu, nie tylko pozbawiasz przeciwnika złota, ale także utrudniasz mu zdobywanie doświadczenia. To sprawi, że zdobędziemy przewagę, która znacząco wpłynie na przebieg dalszej rozgrywki.[/[/vc_column_text][vc_empty_space height=”10px”][vc_raw_js]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[/[/vc_raw_js][vc_empty_space height=”10px”][vc_column_text]jusznicze jednostki możemy uderzyć jedynie, gdy ich poziom zdrowia spadnie poniżej 50%, a dodatkowo konieczne będzie wciśnięcia klawisza ataku (domyślnie „A”) oraz zaznaczenie naszego creepa. Jeżeli uda nam się dobić wrogiego creepa nasz wróg otrzyma jedynie 36 punktów doświadczenia. Dla porównania, pełna pula to 62 punkty w przypadku bohaterów walczących w zwarciu i 41 w przypadku postaci dystansowych.[/[/vc_column_text][vc_column_text]iszczenie własnej wieży jest w stanie pozbawić przeciwnika od 820 do 1220 sztuk złota w zależności od jej lokalizacji. Zniszczenie sojuszniczej wieży jest możliwe tylko wówczas, gdy posiada ona mniej niż 10% punktów wytrzymałości. Przyzwane stworzenia, takie jak Familiary – Visage lub Gloemy – Warlocka, są ogromnym dofinansowaniem dla drużyny przeciwnej, wiec starajmy się samodzielnie usuwać je z pola bitwy.[/[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2"]c_[vc_single_image image=”33544" img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_shadow_3d”]_c[/vc_column][vc_column width=”1/2"]ng[vc_single_image image=”33542" img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_shadow_3d”]um[/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”10px”][vc_raw_js]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[/vc_raw_j[/vc_raw_js][vc_empty_space height=”10px”][vc_column_text]techniki wymaga od nas dużej koncentracji oraz wielu godzin spędzonych na treningu, który opisałem we wcześniejszym materiale. Pamiętajmy, że większość gier MOBA hołduje tak zwanemu Efektowi Motya. Co oznacza, że nawet niewielka przewaga nad przeciwnikiem, we wczesnej fazie gry jest kluczowa w końcowym etapie. Stąd, zawsze należy budować presję na przeciwnikach i zyskiwać dla swojego teamu jak najwięcej. To klucz do zwycięstwa.[/vc_colum[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

R E K L A M A
Kategorie
DOTA 2Inne

Szymon "YattaFun" Kubala. redaktor - Obecnie uczeń technikum. Jestem osoba lubującą się w starych produkcjach takich jak Commandos, Heroes III, Warcraft, Baldur's Gatem, Stronghold czy też Command and Conquer. Znajduję przyjemność w oglądaniu Anime, czytaniu Mangi, Teorii Spiskowych oraz Creepypast. Jetem również wielkim fanem Konsolówek.